dinsdag 6 januari 2015

I AM hardwell shows!

Hi All!

Even een stukje over 23 en 24 januari dan is het zover I am Hardwell!
Ik denk dat wij met vele van jullie hier onwijs naar uit kijken. Ook nog eens in het mooie Ziggodome. Het geluid is er keer op keer top. Inmiddels zijn wij er al vaker geweest voor muziek shows, een concert of ADE altijd geweldig!



Over 2 weken is het dan eindelijk zo ver Nederlands trots DJ Hardwell.


Hardwell is de artiestennaam van Robbert van de Corput geboren in Breda, 7 januari 1988. Hij is vooral actief in het maken van Dance en House. Daarnaast maakt Hardwell ook regelmatig remixen van bestaande nummers en presenteert hij het programma Hardwell On Air bij Radio 538 tussen 23:00 en middernacht. En op het Amerikaanse radiostation Sirius XM vanaf 12 uur 's middags Eastern Standard Time.
In 2011 bracht hij samen met Tiësto het nummer Zero 76 uit, verwijzend naar het kengetal van Breda (076). Op 27 april 2013 begon hij in de Heineken Music Hall zijn wereldtournee. Niet veel later werd hij door het Britse magazine "DJ Mag" uitgeroepen tot 's werelds beste dj.
Sinds 3 april 2014 is Hardwell ambassadeur van dance4life. Ook werd hij door het Britse magazine DJ Mag op 19 oktober voor de tweede keer uitgeroepen tot 's werelds beste dj.



Dit verteld Hardwell kort geleden over de aankomende shows in de Ziggodome.

Hardwell vertelt: “Ik krijg altijd zóveel verzoeken van jongere fans die graag één van mijn shows willen bijwonen. Doordat 99% van mijn shows nachtevents zijn, is dit vaak niet mogelijk. Hoe graag ik dit ook zou willen! Ik was ervan overtuigd dat het kick-off-weekend van mijn nieuwste wereldtournee de perfecte gelegenheid is om dit alsnog mogelijk te maken en daarom wordt de 23ste voor iedereen toegankelijk! Ik zelf wilde ook als klein jochie van 14 naar feesten toe dus weet hoe speciaal dit is. Dit stond al heel lang op mijn tour-verlanglijstje en ik vind het te gek dat we dit dan op eigen bodem gaan realiseren!”

Het kick-off-weekend van zijn nieuwste wereldtournee zal op vrijdag 23 januari en zaterdag 24 januari 2015 plaatsvinden in de Ziggo Dome en Hardwell zal ook komend kalenderjaar de gehele wereld over vliegen om zijn nieuwste state of the art show met tienduizenden fans te delen. ALDA Events, die verantwoordelijk is voor het concept van deze tour benadrukt dat I AM Hardwell – United We Are één van de absolute must-see shows op het gebied van EDM gaat worden.




Wij zijn benieuwd! Spannend hoe het zal zijn! En jullie? Gaan jullie ook?

XOXO
Anouk&Celine
festivalmeetsfashion@gmail.com
instagram.com/festivalmeetsfashionblog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten