maandag 16 juni 2014

Voorstel rondje!

Blog # 1
Hallo Allemaal!
Hier zijn we dan na maanden te hebben gedacht WIJ beginnen een blog. Als twee beste vriendinnen altijd op alle festival te vinden zijn. Met ook beide een Fashion achtergrond dachten we laten we hier eens wat mee gaan doen.
Laat ik eerste even beginnen met ons zelf voor te stellen. Wij zijn Anouk & Celine beide 26 jaar oud geboren en getogen in Nederland. We hebben elkaar 4 jaar gelden leren kennen bij onze werkgever Ralph Lauren. Dit zat meteen goed en nog geen 6 maanden laten waren we in New York! Het voelde meteen als of wij elkaar al jaren en jaren kenden. Ook buiten het werk gingen wij elkaar steeds meer zien en kwamen wij erachter dat eigenlijk ja mensen echt bijna alles wij de zelfde interesses hadden en ook elkaars zinnen begonnen aan te vullen. Dat is nu nog steeds en ze zegt ja want ze zit naast me. Ook qua muziek houden we van precies alles, waar de meeste mensen niet van houden en ik dus altijd alleen los ging vond ik mijn maatje! Ik noem haar dus ook mijn sis want het voelt ook echt zo. Wij dacht als we toch al alles samen doen waarom dan ook geen blog? Muziek is ons leven, en dan moet ik zeggen misschien ben ik nog net iets erger dan Celine. Daarin tegen is Celine nog meer met Fashion bezig, ze heeft ook haar eigen webshop. Daarin vullen wij elkaar dus ook weer aan.
Wat kunnen jullie de van ons gaan verwachten? Wij gaan veel festivals af en zien daar op het gebied van kleding en muziek heel veel dingen goed gaan, maar ook heel veel dingen gaan wat minder. Deze combi gaan wij samen brengen op dit blog. Wat zijn de trends van nu op het gebied van kleding en welk festival mag ik echt niet missen. Wat mag en kan ik aan en waarmee zet ik Nederland op het gebied van muziek en kleding op de kaart. Wij gaan jullie laten zien waar je je leuke items kan kopen/bestellen. Maar ook hoe kom ik aan mijn kaarten en waar zijn er leuke acties. Mode Toppers komen aan bod en ook Mode missers. Ook vragen wij aan jullie, heb je iets gezien wat je echt kwijt moet of heel graag wilt delen met ons en de rest van de mensen? stuur deze gewoon in, foto's mag ook vinden wij alleen maar leuk.
XOXO Anouk & Celine



festivalmeetsfashion@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten