dinsdag 16 december 2014

Editie NL in de mix!

Hi All,
Wij zijn benieuwd naar jullie favorieten remix allertijden!! 
Zelfs onze eigen Editie NL gaat in de mix.
Gister avond zat ik voor de tv te kijken naar editie nl. tot mijn grote verbazing zag ik een best lang stuk gaan over muziek! Beter gezet dat veel nummers die een remix krijgen vaak nog beter worden dan het origineel.
Dit is natuurlijk lang niet altijd zo..

Jordy Dazz een super getalenteerde Nederlandse DJ kwam ook voor in het stukje. Hij maakt vaak gebruik van remixen tijdens zijn sets. Zelf heb ik hem al een aantal keer horen draaien en vind zijn sets allemaal erg goed. De nummers lopen mooi in elkaar over zo lijkt het één geheel en vergeet je soms dat hij er al een uur staat.
Dj Jordy Dazz


Voor mij het remix nummer van 2014 is zonder er ook maar 1 seconde over na te denken
Quintino – All of me!!
Het prachtige nummer van John Legende die we allemaal kennen, een prachtige mooie tekst op een melodie die je nooit vergeet. Volgens mij kwam het nummer uit rond om EDC New York. Het eerste Nederlandse festival waar Quintino stond was Emporium, hier was hij de afsluiting van de dag. Als ik aan het moment denk dat ik de remix van all of me remix voor de eerste keer live in een set hoorden krijg ik kippenvel! Iedereen maar dan echt iedereen song mee. Het was donker en de mooie lazer show ging over het publiek, het was een magische moment!
We kennen hem niet alleen van dit moment maar in 2014 maakte hij ook een remix voor Afro Jack – ten feet tall ook een top remix. 2014 was zijn jaar met nummers al Go hard, Slammer met Tampa en Cash met Moti. Ook kwam hij binnen in de DJ mag top 100!

Dj Quintino


Mijn vraag aan jullie is: Welke remix is voor jou DE remix het nummer dat je nooit meer zal vergeten?
Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie reacties! 
XOXO
Anouk&Celine 
Volg ons op instagram @festivalmeetsfashionblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten