donderdag 25 december 2014

Record bedrag serious 3FM request!!

Hi all!

Gisteren was het dan zover de laatste dag van serious 3FM request!
Zelf was ik naar Haarlem gegaan omdat ik het met mijn eigen ogen wilde zien en doneren.. Elke jaar kijk ik met bewondering en een respect naar de heren! Dit jaar 3FM dj's Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Domien Verschuuren.



Elk jaar is het doel een fantastisch doel maar dit jaar vond ik het ook behoorlijk heftig! Vrouwen meisjes jonge kinderen we hebben er allemaal wel mee te maken, je moeder, zusje, vriendin en ga zo maar verder. De verhalen en beelden zie ik zag en hoorden kwamen behoorlijk binnen. Dus nu dacht ik... Ga naar Haarlem toe. 


De sfeer was enorm goed. Allemaal mensen die iets speciaal hebben gedaan, jongens kinderen op de nek van hun vader die weekenden auto's gewassen hebben en 1200 opgehaald hebben. Kinderen die een sponsorloop hebben georganiseerd en met een hele groep op de 20.000 euro opgehaald hebben wow!

Omdat het de laatste dag was waren er ook optredens. Waaronder ons Nederlandse trots Nick van der wall ofwel DJ Afrojack. Hij stond daar op het houtplein voor het goede doel te draaien enorm gaaf!
Ook waren er optredens van Chef’Special, Dotan, Mr. Probz en Jett Rebel en Jacqueline govaert.



Een recordbedrag van 12.380.438 euro. Het geld wordt gebruikt om vrouwen en meisjes te helpen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden.




Dat we dit toch anno 2014 met z'n alle weer gedaan hebben!!! Top top top ✌️

We wensen jullie vandaag op eerste kerstdag hele fijne feestdagen!
Veel plezier bij familie, vrienden of kennissen en maak er samen 2 mooie dagen van!

Heb je een leuk outfit aan! Mail ons en wie weet kom je op ons website !!

XOXO
Anouk&Celine
Instagram.com/festivalmeetsfashionblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten